O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

14 stycznia 2013

Komiks o Alic - rozdział I

Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i od pewnego czasu popełniam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też umieszczane będą dalsze komiksowe przygody naszej dzielnej Alic i jej przyjaciół z Czarnej Perły. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Tyle słowem wstępu. Niech komiks mówi sam za siebie.

Rozdział pierwszy na podstawie tej analizy.


4 komentarze:

  1. pierwsza, lol.

    ucieka ze szkoły... robi takie cuda... oh <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona. Jednak nawet najdurniejsze opko może być pożyteczne - jako inspiracja dla zabójczego komiksu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś się popsuło i komiksu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już naprawione. Dzięki za info :)

      Usuń