O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

16 marca 2013

Hermiona "Czarna Pani" Riddle

Komiks na podstawie tej analizy powstał w ramach przeprosin dla pewnej osoby, którą przypadkowo wpakowałam w kłopoty.


10 komentarzy:

  1. Jesteś kochana <3

    Zrobiłaś mi dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Chciałabym Cię tylko o coś zapytać. Przejrzałam, trochę poczytałam, ale stwierdzić niestety muszę, iż chyba nie potrafię ocenić Twojego bloga, jestem bowiem nieco zaskoczona jego ogólnym... hmm... sposobem przedstawiania. Wybacz, naprawdę bardzo przepraszam, lecz serio nie dam rady. Mam dla Ciebie jednak propozycję - otóż dziś doszła do załogi jedna dziewczyna, Agata, która mogłaby ocenić Twoje opowiadanie. Rozmawiałam już z nią o tym. Decyzja należy tylko do Ciebie. Proszę o odpowiedź pod najnowszym postem. Pozdrawiam! (Cookies-For)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem ambitny plan skomentowania tego jakość elokwentnie ale mam mózg rozjebany... Jeszcze niebawem wymyślę coś zacnie konstruktywnego i skomentuje tak że Barak Obama zbieleje z zazdrości :)

    ~Iron Man

    OdpowiedzUsuń
  4. Koperta z pieczątką ZUS, PIS i USC.

    Z głębin R'lyeh macha do Was macką sam Wyelki Cthulhu! Z przyczyn technicznych, a ode mnie niezależnych (te paskudne gwiazdy, tfu, tfu!!!) ja sam nie mogę Was zje... zmackać, ale oto głoszę rozwiązanie wszystkich problemów! Ocenialnia Pomackamy, prowadzona przez moich zaufanych Przedwiecznych!

    Ocenialnia pomackamy.blogspot.com zaprasza każdego spragnionego porządnej, wyczerpującej oceny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to...
    Co to...
    Robisz sporo błędów w interpunkcji. I trochę nie wiem, co powiedzieć... O.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najlepsze jest "blu, blu krwią jednorożca" i rządek śmierciożerców mówiący chórem "no raczej!".

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że fretki w stroju kąpielowym nic nie przebije.
    I WTEM!
    Bellatrix i Czarny Pan w basenie!... :D Jeżu kolaczasty, nie ma bata, kradnę ten fragment na swoją tapetę.

    Z wyrazami szacunku
    Kazik

    OdpowiedzUsuń