O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

4 marca 2013

Kamienny Jedwab Snape’a®

The show must go on. Margaj żyje dalej i ma dla Was coś nowego. Przedstawiam Państwu komiks na podstawie tej analizy!


7 komentarzy:

  1. Jak zwykle zrobiłaś mój dzień <3333
    Ale jakim kosztem! Jakie poświęcenie, jakie oddanie... niesamowite.



    Nie zdasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zostałaś przeniesiona do wolnej kolejki. Prosimy o wybranie nowej oceniającej, inaczej zrobimy to same. :-)
    raj-ocen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ten komiks będę Cię wielbić po kres moich dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Liczyłam na jakiś mózg rozpiżdżony po ścianie, no wiesz... Jak mogłaś to pominąć? O całym Snape'ie w Kathy nie wspominając! Okrutnaś, to byłoby takie piękne zjawisko, no wiesz, głowa w żołądku i w ogóle XD
    Zrób komiks do tego albo do kuśki Snape'a XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały Snape w Kathy był zbyt zUy w mojej głowie. Ale szczerze przyznam, że na głowę w żołądku nie wpadłam xD To by było dobre.
      Teraz mam coś na warsztacie. A co, to nie powiem. Będzie niespodzianka;) (Od razu mówię, że nie Milenka)

      Usuń