O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

28 czerwca 2013

Komiks o Jedynym Kierunku - rozdział trzeci

Rozdział trzeci komiksu na podstawie tej analizy.


9 komentarzy:

  1. ómarły mnie udka z kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne, piękne! Wygląd Kasandry bawi mnie niezmiernie i ta scena pocałunku! Scena erotyczna też rewelacyjna, jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości w obrazkowym ukazywaniu opkowych absurdów. Niecierpliwie czekam na ciąg dalszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie podoba mi się przedstawienie Kasandry. Uwielbiam sceny erotyczne w Twoim wykonaniu, taki fap-materiał to ja rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. blog został oceniony tutaj:
    http://fredjamessyriuszremusocenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham udka kurczaka i Efrona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ocenialni ocenialna-blogow.blogspot.com właśnie pojawiła się recenzja Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na RO otrzymałaś odmowę.
    Pozdrawiam!
    rockowe-oceny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!

    W imieniu swoim i całej Załogi Ocenialni(www.Shiibuya.blogspot.com) z przyjemnością zapraszam Cię w nasze skromne progi. Chcesz uzyskać obiektywną opinię na temat swojego bloga? Jesteś ciekawy, co możesz poprawić, edytować, ulepszyć? Zastanawiasz się nad jakością Twych postów? Pragniesz, by ktoś zdiagnozował Twoją poprawność? Chcesz rozwijać się i tym samym sprawić, by inni chętniej odwiedzali Twoją stronę?
    Nasi Oceniający pomogą Ci rozwiać wszelkie wątpliwości, zanalizują treść, wyłapią słowne potyczki, przyjrzą się dokładnie Twojemu szablonowi i ramkom, doradzą Ci, jaki napis na belce będzie odpowiedni, postarają się zrozumieć adres i przesłanie bloga. Jesteś na to gotowy? Wspaniale! Nie czekaj i zgłoś się, jesteśmy tu dla Ciebie!

    PS Przepraszam za spam. Wiem, jak bardzo potrafi on człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym usług Ocenialni. Jeśli uważasz to za stosowne, skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej urzekł mnie niewiele myślący Zayn, ale scena erotyczna z garmażerką też dostarcza. Oklaski!

    OdpowiedzUsuń