O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

18 września 2013

Półdruid, półharpia. Część pierwsza.

Witajcie! Zgodnie z pomysłem podrzuconym przez Deneve, będziecie teraz dostawać mniejsze dawki komiksów, ale za to częściej. Być może nawet zacznę się wyrabiać i wrzucać jej jakoś bardziej regularnie, na przykład co dwa tygodnie, a jeśli mnie poniesie, to może nawet co tydzień.
Szykowałam odcinek bardzo specjalny, ale pojawiły się problemy z materiałem. Będziecie musieli jeszcze poczekać.

Koniec spraw organizacyjnych. Przedstawiam dziwne potterowskie fanfiction zanalizowane tutaj, a skomiksowane tutaj:


12 komentarzy:

  1. Urokliwy dizajn postaci, pół-harpii zwłaszcza. Kadr z Ronem - mistrzowski. No i narracja w ostatnim kadrze jest tak opójna (świetny wybór opka)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkreślenie brytyjskości w pierwszym kadrze <3. I kadr ze straszniejszym parkiem! I to ostanie! (Cholera, nabrałam podejrzeń, sprawdziłam. To był cytat z opka, oh god why.) A sugestia Dę bardzo trafna, mam nadzieję, że część druga pojawi się szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owca cała. To dobrze. Ale muszę owcę zarekwirować, bo ómrze, jeśli będzie wspominana w tak gópim opeńku. *zabiera owieczkę i zamyka się w swoim świecie*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdanie <3 :D Piękne postaci dobrałaś, przepiękne. A kadr z Ronem mistrzowski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pół wampir chwycił mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Pół-wampir, pół-harpia, aż mnie skręca z ciekawości jak zobrazujesz dalsze poczynania menażerii z Hogwartu! Dodatkowy plus ode mnie za wybór opka - mam do niego olbrzymi sentyment, ponieważ to była moja pierwsza analiza na PLUSie, a potem wszystko nadrobiłam z rekordem światła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, jeśli zrobisz komiks na podstawie Nadziei, to będę Ci oddawać hołdy pod ołtarzykiem, który utworzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniona informacja, ale komiks powstał ^^ A w zasadzie komiksoanaliza.

      Usuń
  8. Oj. Oj. Jestem tu pierwszy raz, przekierowało mnie z Przyczajonej Logiki. Muszę powiedzieć, że jestem Twoją nową wielbicielką, a te komiksy to... to zajebiste są, serio! Mam nadzieję na wiele takich komiksowych adaptacji opek z analizami, bo nic tylko kwiczeć z uciechy przy Twoich pracach. Pozdrawiam ciepło!
    ~Serbianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam po dwóch latach, ale bardzo mi miło :D

      Usuń
  9. Też mnie przekierowało z Przyczajonej Logiki i też mi się bardzo twój komiks podoba.

    OdpowiedzUsuń