O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

25 marca 2014

Odcinek specjalny

Nie miałam czasu na zrobienie normalnego odcinka w tym tygodniu, zapraszam Was więc na specjalny odcinek hejterski poświęcony naprodukowanym ostatnio przeze mnie memom o Katarzynie Michalak. Memy będą podzielone na trzy kategorie.

Kategoria pierwsza, Katarzyna Michalak jako blogerka i udzielająca wywiadów pisarka.

 

Kategoria druga, cytaty z książek, w tym piękna zrzy... inspiracja Coelho.

   
 

Do kategorii trzeciej chętni muszą sobie trochę poscrollować, zawiera ona obrzydliwe, złe, złe rzeczy.
E: Tak, to też są cytaty z książek. 













































































  


Mem wyedytowany z powodu... przeczytajcie to się dowiecie: "Jeeezu, jak fantastycznie było wchłonąć go aż po jądra, zanurzyć twarz w czarnych, pachnących piżmem kędziorach."



12 komentarzy:

  1. O FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, to ostatnie to jak dla mnie przegięcie. Bo zaczyna być obraźliwe dla autorki, a nie krytyczne wobec jej pisaniny i postawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cytat. Nie wymyśliłam ani słowa na tych memach.

      Usuń
    2. Wiem, znam ten cytat. Ale prawdę mówiąc, ja poczułabym się poniżona, gdyby ktoś podpisał moje zdjęcie cytatem ze spłodzonego przeze mnie opisu robienia loda. IMHO to cios poniżej pasa.

      Usuń
    3. Hmm, w sumie może rzeczywiście lepiej wyedytować. Nie miałam na celu obrażenia pani Michalak, a jedynie wykorzystałam jej wizerunek jako reprezentację jej działalności literackiej.
      Zostawię cytat, ale usunę grafikę z cytatem i zdjęciem. Chyba będzie ok.

      Usuń
    4. Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie. :)

      Usuń
  3. Argh, powinnaś bardziej ostrzegać przed trzecią kategorią.

    Ank

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzuciłabym na kwejki i fogle, ale obawiam się, że nikt nie łapnie przekazu :( A szkoda, taki antyfejm by był!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może choć paru by złapało ;-; ja całkiem przypadkowo w ostatnim czasie spotkałem w swoim otoczeniu kilku Michalakowych hejterów, nawet nie wiedziałem, że przestaję z takimi osobami ;w;

      Usuń
  5. A gdzie mycie maleńkiej cipusi? :C

    OdpowiedzUsuń