O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

7 kwietnia 2014

Doktor What de Fuck - rozdział II

Nie planowałam tego, ale postanowiłam jednak dorobić drugą (na stówę ostatnią już) część komiksu na podstawie tej analizy.
Polecam i pozdrawiam, Eśka.


Pozdro dla człowieka, który zguglał mojego bloga hasłem "Temperówka Bożydar".

2 komentarze:

  1. Luksusowe, nowoczesne ruiny zamku? Nie wiem, które to w końcu L, ale chętnie pojechałabym tam na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubniewic ani Lądku Zdroju to- to nie przypomina. Ale, jeżeli posiada luksusowe wnętrza, chętnie pozwiedzam okolice tego "zaku".

    OdpowiedzUsuń