O co kaman?


Dzień dobry wszystkim. Nazywam się Eśka i jakiś czas temu popełniłam komiks na podstawie opka o Alic zanalizowanego przez Niezatapialną Armadę Kolonasa Waazona. Przyszło mi do głowy, żeby publikowane wcześniej na forum analizatorskim dzieUo opublikować ponownie, tym razem na swoim własnym blogasku. Tutaj też będą się pojawiać (mam nadzieję) moje kolejne wariacje na temat opek i analiz. Pierwsze odcinki wyglądają strasznie źle, ale nie bójcie się, dalej jest tylko bardzo źle.

Komiks pojawia się w poniedziałki lub wtorki, zależnie od weny i nastroju aŁtorki.

A zdjęcia słodkich margajów do galerii możecie przesyłać mi na esia221@gmail.com ;)

15 kwietnia 2014

Komiks na podstawie "Lata w Jagódce" Katarzyny Michalak - część trzecia

Trochę krótko, wiem.


Poza tym zgłosiłam się do konkursu na nową okładkę "Poczekajki".


11 komentarzy:

  1. Serio, byłam pewna, że to o pięciorękiej jest Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja wyobraźnia jest niczym przy wyobraźni Kejt.

      Usuń
  2. Jest źle, od jakiegoś czasu czekam dniami i nocami na nowe margaje. Zamiast się wziąć w poniedziałki za coś poważnego, ciągle odświeżam i odświeżam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, marzy mi się, żebyś zanalizowała Dom Nocy. Głupie to to, jak potterowskie opko, ale jako komikso-analiza byłoby pocieszne. Da się spełnić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Psychotata? ; - ; a cóż to za twór jest? Jako osoba chora czuję się nawet urażona. A komiksoanaliza cudna, okładka takoż. Kupiłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała okładka, a ten Comic Sans... Czcionka bogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, właśnie, czcionka też mnie urzekła <3 Pasuje wspaniale do książki.

      Usuń
  6. Znów to cudowne zaprzeczanie sobie w każdym zdaniu: Marta nazywa Gabrysię ofiarą losu, ale pod tymi okrutnymi słowami ukrywa szczerozłote serce, ale przyjęła Gabrysię ze względu na referencje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętajcie, jeśli ktoś przyjmie Was do pracy ze wglądu na referencje, to świadczy to o jego złotym sercu.

      Usuń